Odwiedź naszą stronę na facebook

Kierownik naszej Poradni, fizjoterapeuta z siedemnastoletnim stażem pracy. Absolwentka fizjoterapii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego. Ukończyła liczne kursy m.in. NDT Bobath, NDT Bobath Baby, Integrację Sensoryczną, Terapię manualną w pediatrii, Zogę w pediatrii, PNF oraz PNF w pediatrii, Integrację strukturalną czaszki, Terapię dziecka ryzyka, Elastyczny Terapeutyczny Taping w pediatrii oraz Scarwork. Aktualnie pracuje głównie z niemowlakami, bazując na koncepcji NDT Bobath i wspierając swój warsztat pozostałymi metodami. Jak sama mówi o sobie: „Praca jest moją pasją i w pełni oddaję całą siebie moim pacjentom.”
Magister fizjoterapii, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu integracji sensorycznej, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz przygotowania pedagogicznego. Swoją pracę opiera także na wiedzy zdobytej podczas udziałów w licznych kursach i szkoleniach m.in. takich jak: Wczesna rehabilitacja dziecka z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne, Zoga w pediatrii, Diagnoza i terapia manualna stóp, terapia Wisceralna, PNF, kinesiotaping, Theta band, stymulacja systemu taktylnego i jego wpływ na rozwój psychoruchowy dziecka, terapia ręki czy neuromobilizacje, PIR, masaż głęboki. Zawsze pełna wigoru, potrafi zmobilizować niejednego pacjenta. Nieustannie gotowa do podejmowania nowych wyzwań.
Magister. fizjoterapii. W zawodzie pracuje od ok.20 lat. Pracę swoją opieram głównie na metodzie PNF, FDM, Zoga w pediatrii, Scarwork, diagnoza i terapia manualna stóp, terapia wisceralna, kinesiotaping, terapia manualna, wczesna rehabilitacja dziecka z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz terapię cranio -sacralną. Pracuje z dziećmi powyżej 3rż. oraz dorosłymi.
W zawodzie pracuje od 2016 r. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w prywatnych ośrodkach jak oraz pracując w ramach kontraktu z NFZ. Pracaowała także we francji gdzie pogłębiała am swoją wiedzę i doświadczenie z pacjentami ortopedycznymi oraz neurologicznymi obecnie skupiam się na terapii dzieci w tym niemowląt z różnymi dysfunkcjami przez lata pracy starałam się aktualizować swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w różnych kursach między innymi z terapii ręki integracji bilateralnej i sensorycznej, terapii niemowląt oraz dzieci z zaburzeniami neurologicznymi, metody PNF czy NDT Bobath ukończyła także studia z przygotowania pedagogicznego oraz z neurozwojowej terapii dzieci z dysfunkcjami oun.
Magister fizjoterapii technik masażysta w zawodzie od 9 lat ukończyła liczne kursy między innymi: Osteopatia strukturalna i diagnostyka według dr Ackermanna, Mulligan Concept Anatomia palpacyjna ona masaż tkanek głębokich, PNF podstawowy, neuromobilizacja, Kompleksowa terapia przeciwobrzękowo i powięziowa, gimnastyka ogólnorozwojowa z elementami gimnastyki korekcyjnej na zajęciach ruchowych z dziećmi, Integracja sensoryczna diagnoza i terapia z elementami wyższych funkcji percepcyjnych, trener terapii zajęciowej, trener personalny, studia podyplomowe dietetyka i zdrowy tryb życia oraz liczne kursy masażu. Zajmuje się dziećmi powyżej 2 roku życia.
Magister fizjoterapii, absolwentka Mazowieckiej Uczelni Medycznej w Warszawie.Własną pracę opiera na metodzie PNF, uzupełniając ją koncepcją FDM oraz terapią blizn Scarwork. Obecnie pracuje z dziećmi powyżej 1 roku życia. Swoje umiejętności udoskonala za pośrednictwem licznych kursów, m.in. odbyła kurs terapii Wisceralnej, kinesiotapingu w fizjoterapii, terapii stóp, refleksostopii, masażu kobiet w ciąży oraz kurs Dunag 2. W pełni poświęca się swojej pracy, a swoim uśmiechem i pozytywnym nastawieniem zaraża wszystkich dookoła.
Magister logopedii, technik audiolog. Odbyła kursy i szkolenia m.in.: I stopień języka migowego dla logopedów, Elektrostymulacji dla logopedów, Modelu wykorzystania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji, Terapii połykania, Nerwów czaszkowych – wybranych metod pracy z pacjentem w ujęciu praktycznym. Posiada uprawnienia do przeprowadzania diagnozy logopedycznej przy pomocy testu KOLD. Pracuje z pacjentami od pierwszych miesięcy życia do dorosłości, z osobami z afazją, dysfagią, opóźnionym rozwojem mowy, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Downa, FAS, Mózgowym Porażeniem Dziecięcym, niedosłuchem, zespołami genetycznymi oraz chorobami neurodegeneracyjnymi.
Jestem logopedą oraz neurologopedą z wykształceniem polonistycznym, które dodatkowo wspomaga moją praktykę. Język to bardzo ważny narząd, który w dużej mierze odpowiada za prawidłowy zgryz, zatoki, prawidłowe ssanie, żucie, gryzienie, połykanie czy wreszcie mowę werbalną. Doświadczenie zdobywałam w placówkach przedszkolnych, szkołach, szpitalu a także poradniach specjalistycznych. Na co dzień pracuje z dziećmi od wieku niemowlęcego, po młodzież i osoby dorosłe z takimi rozpoznaniami jak: opóźniony rozwój mowy, afazja, dyzartia, zespół Aspergera, zespół Downa, autyzm, apraksja, dysfagia, zespół FAS, Mózgowe Porażenie Dziecięce oraz zespoły genetyczne. Moja praca jest także moją pasją, dlatego nieustannie podwyższam swoje kwalifikacje czytając fachową literaturę oraz uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach a także webinariach. Bardzo pomocną i przynoszącą zauważalne efekty okazała się terapia krzyżowo-czaszkowa wg podejścia biodynamicznego, którą aktualnie wykorzystuję w pracy z pacjentem.
Ukończyła studia magisterskie o specjalności pedagogika oraz studia podyplomowe: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz oligofrenopedagogika. Obecnie w trakcie trwania studiów podyplomowych o kierunku przygotowanie pedagogiczne oraz terapia korekcyjna. Odbyła dwu stopniowe szkolenie integracji sensorycznej uprawniające do przeprowadzenia diagnozy i terapii SI. Ma także uprawnienia do prowadzenia Treningu umiejętności społecznych oraz do terapii ręki. Ponadto, ukończyła między innymi szkolenie z poziomu pierwszego PECS – mowa alternatywna oraz terapia behawioralna w teorii i praktyce – III modułowy kurs bazowy. Na co dzień w swojej pracy wspiera dzieci już od około drugiego roku życia aż do dorosłości.
Zastępca kierownika naszej poradni z 15 letnim doświadczeniem w pracy w ochronie zdrowia. Koordynator hospicjum domowego dla dzieci. Absolwentka Europejskiej Uczelni Społeczno- Technicznej im. Roberta Shumana w Radomiu. Magister zdrowia publicznego, absolwentka studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego, technik farmaceutyczny, studentka piątego roku jednolitych studiów magisterskich z psychologii. Ukończyła kursy w zakresie terapii EEG Biofeedback, Trenera Umiejętności Społecznych, analizy rysunku. Nieustannie poszerza swój warsztat pracy, która jest również jej pasją.
Magister psychologii z przygotowaniem pedagogicznym absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz Europejskiej Uczelni Społeczno – Technicznej imienia Roberta Schumana w Radomiu. Doświadczenie terapeutyczne zdobywała pracując z pacjentami wymagającymi rehabilitacji w szpitalnych oddziałach rehabilitacyjnych